مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات
دانشگاه جامع امام حسینعلیه السلام

 


چاپ خبر News-Print Print

فعال سازی آفیس با KMSAuto


برای اکتیو کردن آفیس دز ویندوز روش‌های مختلفی وجود دارد اما یکی از بهترین و ساده ترین راه، استفاده از نرم افزار KMS Auto می‌باشد. یکی از مزیت‌های این نرم افزار این است که علاوه بر آفیس، می‌توانید ویندوز را هم اکتیو کنید.


فعال سازی آفیس با KMSAuto

برای اکتیو کردن آفیس دز ویندوز روش‌های مختلفی وجود دارد اما یکی از بهترین و ساده ترین راه، استفاده از نرم افزار KMS Auto می‌باشد. یکی از مزیت‌هایاین نرم افزار این است که علاوه بر آفیس، می‌توانید ویندوز را هم اکتیو کنید.پس از دانلود و باز کردن نرم افزار در همان تب اصلی روی Activation کلیک کنید تا دو گزینه‌ Active Windows و Active Office را مشاهده ‌کنید.

سپس بر روی گزینه Activate office کلیک کنید. پس از آن، عبارت (( ?Are You Sure )) به نمایش در می‌آید و یک شمارش معکوس از 10 شروع می‌شود. سپس دوباره روی این گزینه کلیک کنید تا عملیات فعال کردن آفیس شروع شود.

 

سپس منتظر بمانید تا عملیات فعال سازی آفیس به پایان برسد. پس از به پایان رسیدن فعال ‌سازی، پیام Activation Successful را مشاهده خواهید کرد که به معنای موفقیت ‌آمیز بودن عملیات فعال ‌کردن آفیس است. اگر پیام موفقیت‌ آمیز بودن اکتیو کردن آفیس رو مشاهده نکردید، خاموش بودن آنتی ‌ویروس و فایروال ویندوز رو چک کنید و دوباره مراحل فعال‌ سازی رو انجام دهید


فایل‌های ضمیمه:
تاریخ انتشار خبر: 1403/03/30 - ساعت : ٠٩:١٨ / شماره خبر: ٥١٩٠/همراهان این خبر:18

خروج





تمام حقوق مادی و معنوی این وبگاه متعلق به دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) می باشد.